ការមិនធ្វើបាបទាំងពួងដោយចម្រើនសីល - ការបំពេញកុសលដោយចម្រើនសមាធិ - ការធ្វើចិត្តឲ្យផូរផង់ដោយចម្រើនបញ្ញា (មនុស្សជោគជ័យគឺជាមនុស្សដែលធ្វើនូវការងារ ដែលមនុស្សមិនជោគជ័យមិនចង់ធ្វើ)


counters

Wednesday, October 2, 2013

ការវិភាគ SWOT


SWOT គឺ កាត់ សម្រាប់ គុណភាព , ​​ភាពទន់ខ្សោយ ឱកាស និង ការគំរាមកំហែង មួយ ។ តាមនិយមន័យ គុណភាព ( ) S និងអ្នកទន់ខ្សោយ (សរសេរ) ត្រូវបានគេ ចាត់ទុកថា ត្រូវបាន កត្តា ខាងក្នុង ជាង ដែល អ្នកមាន រង្វាស់ នៃការបញ្ជា មួយចំនួន។ គួរបញ្ជាក់ផងដែរ តាមនិយមន័យ ឱកាស ( ) O និង ការគំរាមកំហែង ( T មាន ) ត្រូវបាន ចាត់ទុកជា ត្រូវបាន កត្តា ខាងក្រៅ ជាង ដែល អ្នកមាន ជាសារវន្ត ការត្រួតពិនិត្យ នោះទេ។

ការវិភាគ SWOT គឺជា ឧបករណ៍ ដ៏ល្បីល្បាញ បំផុតសំរាប់ សវនកម្ម និងការវិភាគ នៃទីតាំង យុទ្ធសាស្រ្ត ទូទៅរបស់ អាជីវកម្ម និងបរិស្ថាន របស់ខ្លួន។ គោលបំណង របស់វាគឺ គន្លឹះដ៏សំខាន់ ដើម្បីកំណត់ យុទ្ធសាស្រ្ត ដែល នឹងបង្កើត គំរូអាជីវកម្មរបស់ ក្រុមហ៊ុន ជាក់លាក់ ថា នឹង តម្រឹម ធនធាន ដ៏ល្អបំផុត របស់អង្គការ មួយ និងសមត្ថភាព ដល់ តម្រូវការ នៃ បរិស្ថាន ដែល នៅក្នុង ក្រុមហ៊ុន តិបត្តិការ នេះ។ នៅក្នុង ពាក្យ ផ្សេងទៀត វា គឺជាមូលដ្ឋានគ្រឹះ សម្រាប់ការ វាយតម្លលើ សក្តានុពល ខាងក្នុង និងដែនកំណត់ និង ឱកាស ទំនង / ទំនង និងការគំរាមកំហែង ពីបរិយាកាស ខាងក្រៅ នោះទេ។ វា views កត្តា វិជ្ជមាននិងអវិជ្ជមាន ទាំងអស់ ទាំងក្នុងនិងក្រៅ ក្រុមហ៊ុន មួយដែល មានផលប៉ះពាល់ដល់ការ ទទួលបានជោគជ័យ នោះទេ។ ការសិក្សា ស្រប នៃបរិស្ថាន ដែល នៅក្នុង ក្រុមហ៊ុន តិបត្តិការ ជួយ នៅក្នុង ការទស្សទាយលេខ / ព្យាករណ៍ពី ការផ្លាស់ប្តូរ និន្នាការ និង ក៏ បានជួយក្នុងការ រួមទាំងការ ឱ្យពួកគេ នៅក្នុង ដំណើរការ ធ្វើសេចក្តីសម្រេច របស់អង្គការ នេះ។



ទិដ្ឋភាពទូទៅនៃ កត្តា ទាំងបួន ( គុណភាព , ​​ភាពទន់ខ្សោយ ឱកាស និង ការគំរាមកំហែង ) មួយ ត្រូវបានផ្តល់ជូន ដូចខាងក្រោម :

គុណភាព: - គុណភាព គឺ គុណភាព ដែលអនុញ្ញាតឱ្យ ពួកយើង ដើម្បីបំពេញ បេសកកម្ម របស់អង្គការ នេះ។ ទាំងនេះគឺជា មូលដា្ឋាន នៅលើ ដែល ទទួលបានភាពជោគជ័យ ជាបន្ត អាចត្រូវបានធ្វើ និងបន្ដ / រន្ដន៍ភាព នោះទេ។ គុណភាព អាច ជាក់ស្ដែង ឬ អរូបី ។ ទាំងនេះគឺជា អ្វីដែលអ្នក ត្រូវបានគេ ផងដែរ - versed នៅក្នុង ឬ អ្វីដែលអ្នក មានជំនាញ ក្នុង traits និងគុណភាព និយោជិត ជាអ្នកគ្រប់គ្រង របស់អ្នក ( ជាបុគ្គល និង ជាក្រុម ) និង លក្ខណៈពិសេស ដាច់ពីគ្នាគឺ ថាការ ផ្តល់ឱ្យ អង្គការរបស់អ្នក ស្ថិតស្ថេរ របស់វា។ ចំណុចខ្លំង គឺជា ទិដ្ឋភាព ជន៍ របស់អង្គការ ឬ សមត្ថភាព របស់អង្គការ មួយ ដែល មានរួមបញ្ចូលទាំង ការលើកកម្ពស់សមត្ថភាព របស់មនុស្ស សមត្ថភាព ដំណើរការ ធនធាន ហិរញ្ញវត្ថុ ផលិតផលនិង សេវាកម្ម អតិថិជន សុឆន្ទៈ និង ភក្ដីភាព យីហោ ។ ឧទាហរណ៏ នៃ ចំណុចខ្លំង របស់អង្គការ គឺមាន ធនធានហិរញ្ញវត្ថុ ដ៏ធំ បន្ទាត់ ផលិតផល ទូលំទូលាយ បំណុល គ្មាន ការប្តេជ្ញាចិត្ត និយោជិត ល


ចំនុចខ្សោយ - ភាពទន់ខ្សោយ គឺ គុណភាព ដែលរារាំង យើងពីការ accomplishing បេសកកម្មរបស់យើង និងការ សម្រេចបាននូវ សក្តានុពល ពេញលេញ របស់យើង។ ចំនុចខ្សោយ ទាំងនេះ deteriorate ឥទ្ធិពល លើការ ទទួលបានជោគជ័យ អង្គការ និង កំណើន។ ភាពទន់ខ្សោយ គឺជា កត្តា ដែល ​​មិនបំពេញតម្រូវការ ស្ដង់ដារ ដែលយើង មានអារម្មណ៍ថា ពួកគេគួរតែ ជួប។ ភាពទន់ខ្សោយ នៅក្នុង អង្គការមួយ អាចត្រូវបាន depreciating មា៉ាសុី រវវ មិនគ្រប់គ្រាន់ និងកន្លែង អភិវឌន៍ , ជួរ ផលិតផល តូចចង្អៀត , ដែលក្រីក្រ សំរេចចិត្តក្នុងការធ្វើ , ភាពទន់ខ្សោយ ជាដើម គឺមាន ការត្រួតពិនិត្យ ។ ពួកគេ ត្រូវតែ ត្រូវបាន បង្រួមអប្បបរមា និង បានលុប ។ ឧទាហរណ៍ - ដើម្បី យកឈ្នះ យន្តការ លែងប្រើ ម៉ាស៊ីន ថ្មីអាចត្រូវបាន ទិញ ។ ឧទហរណ៍ ផ្សេងទៀត នៃភាពទន់ខ្សោយ របស់អង្គការ គឺជា បំណុលដ៏ធំ , ជាបុគ្គលិក ចំណូល ខ្ពស់ , ការសម្រេចចិត្ត ដ៏ស្មុគស្មាញ ដែលធ្វើឱ្យ ដំណើរការ ជួរ ផលិតផល តូចចង្អៀត , wastage ធំ នៃ វត្ថុធាតុដើម ល


ឱកាស - ឱកាស ត្រូវបានបង្ហាញ ដោយ នៅក្នុង បរិស្ថាន ដែល អង្គការ របស់យើងបាន ធ្វើប្រតិបត្តិការ បាន។ ទាំងនេះ កើតឡើង នៅពេលដែល អង្គការ មួយ ដែលអាច ទទួលយក អត្ថជន៍ លក្ខខណ្ឌ ក្នុងបរិស្ថាន របស់ខ្លួនដើម្បី មានផែនការ យុទ្ធសាស្រ្ត និងប្រតិបត្តិ ដែលអនុញ្ញាត វាដើម្បី ក្លាយជាអ្នក បានផលចំណេញ កាន់តែច្រើន។ អង្កការ អាច ទទួលបាននូវ អត្ថប្រយោជន៍ ក្នុងការប្រកួតប្រជែង ដោយ ធ្វើឱ្យ ការប្រើប្រាស់ ឱកាសជាច្រើន។ ស្ថាប័ន គួរតែ ត្រូវប្រុងប្រយ័ត្ន និងការ ទទួលស្គាល់ និង យល់ ឱកាស ឱ្យពួកគេ នៅពេលណាដែល ពួកគេបាន កើតឡើង ។ ការជ្រើស គោលដៅដែល ល្អបំផុតដែល នឹង បម្រើដល់ អតិថិជន ខណៈពេលដែល ទទួលបាន លទ្ធផល ដែលចង់បាន គឺជា កិច្ចការដ៏លំបាក ។ ឱកាស អាច កើតឡើង ពី ទីផ្សារ , ការប្រកួតប្រជែង របស់ឧស្សាហកម្ម រដ្ឋាភិបាល / និង បច្ចេកវិទ្យា ។ តម្រូវការ កើនឡើងសម្រាប់ វិស័យទូរគមនាគមន៍ អមដោយ deregulation គឺជា ឱកាសដ៏ល្អ សម្រាប់ ក្រុមហ៊ុន ថ្មីមួយដើម្បី បញ្ចូល ក្នុងវិស័យ ទូរគមនាគមន៍ និងការ ប្រកួតប្រជែងជាមួយ ក្រុមហ៊ុន ដែលមានស្រាប់សម្រាប់ ប្រាក់ចំណូល។


ការគំរាមកំហែង - ការគំរាមកំហែង កើតឡើង នៅពេលដែល លក្ខខណ្ឌ ក្នុងបរិស្ថាន ខាងក្រៅ បំផ្លាញ ទំនុកចិត្តខ្ពស់ និង ប្រាក់ចំនេញ នៃ អាជីវកម្ម របស់អង្គការ ។ ពួកគេបាន បរិវេណ ភាពងាយរងគ្រោះ នៅពេលដែល ពួកគេ ទាក់ទងនឹង ភាពទន់ខ្សោយ នោះទេ។ ការគំរាមកំហែង គឺ uncontrollable ។ នៅពេលដែល ការគំរាមកំហែង មួយ មក , ស្ថេរភាព និងការ រស់រានមានជីវិត អាចនឹង នៅ ភាគហ៊ុន ។ ឧទាហរណ៏ នៃ ការគំរាមកំហែង គឺ - ការរំជើបរំជួល ក្នុងចំនោម បុគ្គលិក ; ធ្លាប់មាន ការផ្លាស់ប្តូរ បច្ចេកវិទ្យា ; ការប្រកួតប្រជែង កើនឡើង នាំឱ្យមាន សមត្ថភាព លើសពី សង្គ្រាម តម្លៃ និងការកាត់បន្ថយ ប្រាក់ចំណេញ របស់ឧស្សាហកម្ម ; ល

គុណសម្បត្តិ នៃការ វិភាគ SWOT
វិភាគ SWOT គឺជា មធ្យោបាយក្នុង ការបង្កើត យុទ្ធសាស្រ្ត និង ការជ្រើសរើស ។ វា គឺជាឧបករណ៍ ដ៏រឹងមាំ នោះទេប៉ុន្តែ វា ពាក់ព័ន្ធនឹង ធាតុ ប្រធានបទ មួយដ៏អស្ចារ្យ។ វាគឺជាការ ល្អបំផុត នៅពេលដែល ត្រូវបានប្រើជា មគ្គុទេសក៍ មួយ និងមិនមែន ជាការ វេជ្ជបញ្ជា មួយ ។ អាជីវកម្ម ទទួលបានជោគជ័យ កសាង នៅលើ ចំណុចខ្លំង របស់ពួកគេ កែ ភាពទន់ខ្សោយ របស់ពួកគេ និងការ ការពារ ប្រឆាំងនឹង ភាពទន់ខ្សោយ ផ្ទៃក្នុង និងការគំរាមកំហែង ខាងក្រៅ។ ពួកគេក៏បាន រក្សា នាឡិកា នៅលើ បរិយាកាសអាជីវកម្ម របស់ពួកគេ ជារួម និងការ ទទួលស្គាល់ និងការកេងប្រវ័ញ្ច ឱកាសថ្មី លឿនជាង ដៃគូប្រកួតប្រជែង របស់ខ្លួន។

វិភាគ SWOT បានជួយក្នុងការ កសាងផែនការ យុទ្ធសាស្រ្ត ដូចខាងក្រោម នៅក្នុង លក្ខណៈ -

វាគឺជា ប្រភពនៃព័ត៌មាន សម្រាប់ ការកសាងផែនការ យុទ្ធសាស្រ្ត មួយ ។
បង្កើត ចំណុចខ្លំង របស់អង្គការ ។
បញ្ច្រាស ភាពទន់ខ្សោយ របស់ខ្លួន។
ពង្រីកអតិបរមា ការឆ្លើយតប របស់ខ្លួន ទៅនឹង ឱកាសជាច្រើន។
ជំនះ ការគំរាមកំហែង របស់អង្គការ ។
វាអាចជួយ ក្នុងការ កំណត់នូវ ការលើកកម្ពស់សមត្ថភាព ស្នូលរបស់ ក្រុមហ៊ុន នេះ។
វាអាចជួយ ក្នុង ការកំណត់ របស់ វត្ថុសម្រាប់ ការកសាងផែនការ យុទ្ធសាស្រ្ត។
វាអាចជួយ ក្នុង ការដឹង ពីអតីតកាល , បច្ចុប្បន្ននិង នាពេលអនាគត ដូច្នេះ ដោយប្រើ ទិន្នន័យ ពីអតីតកាល និង បច្ចុប្បន្ន ផែនការ នាពេលអនាគត អាចនឹងត្រូវបាន chalked ចេញ ។
វិភាគ SWOT ផ្តល់នូវ ពត៌មាន ដែលអាចជួយ ក្នុងការ ធ្វើសមកាលកម្ម ធនធាន របស់ ក្រុមហ៊ុន និងសមត្ថភាព ជាមួយបរិស្ថានដែល មានលក្ខណៈប្រកួតប្រជែង នៅក្នុង ក្រុមហ៊ុន ដែល មានប្រតិបត្តិការ ។

ដែលមានកំណត់ នៃការ វិភាគ SWOT
វិភាគ SWOT គឺមិន ដោយឥតគិតថ្លៃ ពី ដែនកំណត់ របស់ខ្លួន។ វាអាច បណ្តាលឱ្យ អង្គការ ដើម្បីមើល កាលៈទេសៈ ដូចជា សាមញ្ញ ណាស់ ដោយសារតែ អង្គការ ណាដែល អាចនឹង overlook ជាក់លាក់មួយ សម្រាប់ទំនាក់ទំនង ជាយុទ្ធសាស្រ្ត គន្លឹះមួយ ដែលអាច កើតមានឡើង។ លើសពីនេះទៅទៀត ប្រភេទ ទិដ្ឋភាព ដូចជា ចំណុចខ្លំង , ភាពខ្សោយ ឱកាស និង ការគំរាមកំហែង អាចនឹង ខ្លាំងណាស់ ប្រធានបទជា មាន សញ្ញាបត្របរិញ្ញាបត្រ ដ៏អស្ចារ្យ នៃ ភាពមិនប្រាកដប្រជា នៅក្នុង ទីផ្សារ។ ការជ្វើវិភាគ SWOT តើ ភាពតានតឹង លើ សារៈសំខាន់នៃការ ទាំងនេះ បួន ទិដ្ឋភាព ប៉ុន្តែ វាមិន ប្រាប់ ពីរបៀបដែល អង្គការ មួយ អាចកំណត់អត្តសញ្ញាណ ទិដ្ឋភាព ទាំងនេះសម្រាប់ ខ្លួនឯងផ្ទាល់។


មាន ដែនកំណត់ ជាក់លាក់ នៃការ វិភាគ SWOT ដែលមិនមែន នៅក្នុង ការត្រួតពិនិត្យ នៃការគ្រប់គ្រង មាន ។ ទាំងនេះ រួមបញ្ចូលទាំង -

ការកើនឡើង តម្លៃ ;
ធាតុចូល / វត្ថុធាតុដើម ;
ច្បាប់ រដ្ឋាភិបាល ;
បរិយាកាសសេដ្ឋកិច្ច ;
ការស្វែងរក ទីផ្សារ ថ្មីសម្រាប់ ផលិតផល ដែលមិនត្រូវ មាន ទីផ្សារ នៅក្រៅប្រទេស ដោយសារតែការ រឹតបន្តឹង ការនាំចូល ; ល
ការកម្រិត ជាតិនិងអន្តរជាតិអាច រួមបញ្ចូលទាំង -
ការស្រាវជ្រាវ មិនគ្រប់គ្រាន់ និងកន្លែង អភិវឌន៍ ;
ផលិតផលដែល មានកំហុស ដោយសារតែមាន ការត្រួតពិនិត្យ គុណភាព ជនក្រីក្រ ;
ទំនាក់ទំនង ឧសហកមម ជនក្រីក្រ ;
កង្វះ កម្លាំងពលកម្មមានជំនាញ និង មានប្រសិទ្ធិភាព ; ល

0 comments:

Post a Comment